Levertijd, bezorging en garantie

Levertijd en bezorging

Bezorgen in de regio

Wij bezorgen middels een eigen bezorgservice in onderstaande plaatsen:

Tilburg  (bezorgkosten € 4,00)
Goirle  (bezorgkosten € 6,95)
Riel  (bezorgkosten € 6,95)
Berkel-Enschot  (bezorgkosten € 6,95)
Udenhout  (bezorgkosten € 6,95)
Loon op Zand  (bezorgkosten € 6,95)
Hilvarenbeek  (bezorgkosten € 6,95)
Oisterwijk/Moergestel  (bezorgkosten € 6,95)

Buiten deze regio wordt € 8,45 in rekening gebracht.

Levertijd

Voor 13:00 uur besteld de zelfde dag geleverd. Wilt u een boeket voor de middag geleverd hebben dan dient deze 1 dag ervoor bij ons bekent te zijn.

Op zondag worden geen leveringen gedaan. ( uitzondering hier op is Moederdag en eventueel aangekondigde zondagen )
Bezorgen met Fleurop

Indien uw bestelling buiten ons eigen bezorg gebied valt wordt uw bestelling bezorgt door een Fleurop.

Maakt u gebruik van een overboeking wordt de bestelling pas verzonden als wij uw betaling hebben ontvangen. Hier kan enige tijd overheen gaan, hou daar rekening mee!

Wat is Fleurop?

Fleurop Interflora Nederland is al ruim 80 jaar gespecialiseerd in het verzenden van bloemen,nationaal en internationaal. In Nederland zijn ruim 1.300 bloemisten aangesloten bij Fleurop. Wereldwijd zijn dat er 51.000 verdeeld over ruim 135 landen!

Fleurop stelt strenge kwaliteitseisen aan haar bloemisten. Bloemen zijn een prachtig product geschikt voor iedere boodschap die u wilt overbrengen, zowel voor een persoonlijke als zakelijke boodschap. Bloemen of planten als relatiegeschenk, promotiemiddel of als sfeermaker in een bedrijf.

Waarom Fleurop?

Landelijk en wereldwijd netwerk van bloemisten.

Via Fleurop kunt u over de hele wereld bloemen laten bezorgen, in maar liefst 135 landen! Per jaar bezorgt Fleurop 40 miljoen boeketten wereldwijd, waarvan anderhalf miljoen in Nederland. In Nederland heeft Fleurop met haar 1.300 leden een landelijke dekking.

Symbool voor kwaliteit

In Nederland herkent u de aangesloten bloemist aan het Fleurop-vignet met de Mercury-man. Dit vignet is het symbool voor de betere bloemenspeciaalzaak. Fleurop geeft 100% garantie op de uitvoering van opdrachten.

Versheidgarantie

Fleurop bloemisten kopen de bloemen dagelijks vers in. Bij aflevering geven wij u dan ook een 7 dagen versheids-garantie.

Garantie

Verzorgingstips

Langer plezier van uw bloemen!

Medinilla Bloemsierkunst & Decoratie bloemen geeft op alle boeketten 7 dagen vaasgarantie!
Dit betekent dat de bloemen van goede kwaliteit zijn en u bij een goede verzorging ook in ieder geval minstens 7 dagen plezier van uw bloemen heeft.

Om lang plezier te hebben van uw bloemen geven wij een aantal verzorgingstips:

  • Laat de bloemen niet te lang droog liggen. Zet ze bij ontvangst direct in het water.
  • Snij de stelen schuin af. Gebruik hiervoor een scherp aardappel schilmesje dat u alleen voor bloemen gebruikt! Snijden is beter dan knippen. Met knippen knijpt u als het ware de haarvaatjes van de steel dicht. Deze kunnen hierdoor het water niet goed opnemen.
  • Haal beschadigd blad weg, ook het blad wat in het water komt te staan, dit gaat namelijk rotten.
  • Zet bloemen in een schone vaas of pot. Geen metaalachtige vazen of potten, in combinatie met snijbloemenvoedsel geeft dit roestvorming.
  • Zet de bloemen in een vaas met handwarm water (niet ijskoud of warm) en ververs het regelmatig.
  • Gebruik snijbloemenvoedsel dat voor alle bloemen bruikbaar is.
  • De eerste dagen gebruiken bloemen veel water, vul het water regelmatig bij.
  • Zet de bloemen niet in de volle zon of op de tocht.
  • Ook plaatsing in de directe nabijheid van rijp fruit en boven een warmtebron (bijv. verwarming, open haard) kan de veroudering van bloemen versnellen.
  • Zet niet teveel bloemen in een vaas. Bloemen en stelen moeten ruimte hebben.

Toch een klacht:

Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn over de kwaliteit, dan dient u met de bloemen naar de winkel te komen ter beoordeling. U kunt ook een melding maken van een klacht door middel van onderstaand formulier;

Formulier klachtenafhandeling

13 + 11 =

Protocol klachtenafhandeling
Niet geleverd / algemeen

Oplossing: Bloemist levert alsnog met excuus boeket.

Voorwaarde is dat u binnen 1 week reageert.

Niet geleverd / niet thuis

Bloemist doet niet-thuiskaartje door de bus en op verzoek 1 keer opnieuw leveren

Voorwaarde is dat u binnen 1 week reageert.

Te laat geleverd

Bloemist geeft excuus t.b.v. van ongeveer 50% van het orderbedrag.

Voorwaarde is dat u binnen 2 dagen reageert.

Te vroeg geleverd

Bloemist zorgt voor opnieuw leveren op de juiste datum met excuus t.b.v. van ongeveer 50% van het orderbedrag.

Voorwaarde is dat u binnen 2 dagen reageert

Kwaliteit niet goed

Bloemist zorgt voor nieuwe levering van dezelfde bestelling

Voorwaarde is dat u een toonbare reactie geeft binnen 7 dagen

Onvolledige levering

Bloemist zorgt voor nalevering van het ontbrekende.

Voorwaarde is dat u binnen 7 dagen reageert.

Bij de ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.